Μετάβαση στο περιεχόμενο

Jumbo: Άνοδος 7,4% στις πωλήσεις του πρώτου τετραμήνου – Διατηρείται η δυναμική σε Ελλάδα και Ρουμανία

Θετικό πρόσημο διατήρησε η πορεία του Ομίλου Jumbo στο πρώτο τετράμηνο του 2025, με τις συνολικές πωλήσεις να ενισχύονται κατά 7,4% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του προηγούμενου έτους, επιβεβαιώνοντας τη σταθερή καταναλωτική ζήτηση παρά τις μεταβλητές συνθήκες στο διεθνές περιβάλλον.

Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι και ο μήνας Απρίλιος ολοκληρώθηκε με αύξηση των πωλήσεων κατά 5%, παρά την επιρροή από τη διαφορετική χρονική τοποθέτηση του Πάσχα σε σχέση με το 2024. Συγκεκριμένα, το Πάσχα φέτος εορτάστηκε στις 20 Απριλίου, ενώ το 2024 είχε εορταστεί στις 5 Μαΐου, μετατοπίζοντας ουσιαστικά την εορταστική καταναλωτική περίοδο και καθιστώντας τις συγκρίσεις λιγότερο αξιόπιστες.

Όπως σημειώνει η διοίκηση, η περσινή εορταστική περίοδος είχε «απλωθεί» χρονικά, προσφέροντας μεγαλύτερο περιθώριο διάθεσης εποχικών και θερινών προϊόντων. Αντίθετα, φέτος, η συμπίεση του χρονικού περιθωρίου οδήγησε σε μεταφορά μέρους της κατανάλωσης προς τους επόμενους μήνες, στοιχείο που εκτιμάται ότι θα ενισχύσει τη ζήτηση σε καλοκαιρινά είδη κατά το δίμηνο Μαΐου – Ιουνίου.

Παρά τις προκλήσεις του διεθνούς γεωπολιτικού και εμπορικού περιβάλλοντος, η διοίκηση της Jumbo διατηρεί την αισιοδοξία της για την πορεία της χρονιάς, επισημαίνοντας ωστόσο τη διαχρονικά επιφυλακτική στάση της απέναντι σε εξωγενείς κινδύνους.

Αναλυτική εικόνα ανά χώρα

  • Ελλάδα

Οι καθαρές πωλήσεις της μητρικής εταιρείας (χωρίς ενδοεταιρικές συναλλαγές) αυξήθηκαν κατά +4% τον Απρίλιο, ενώ σε επίπεδο τετράμηνου η αύξηση έφτασε το +8% σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024. Η εγχώρια αγορά συνεχίζει να αποτελεί τον πυρήνα των εσόδων του Ομίλου, με σταθερή συνεισφορά στην συνολική επίδοση.

  • Κύπρος

Η αγορά της Κύπρου παρέμεινε σε αναπτυξιακή τροχιά, με τις πωλήσεις να αυξάνονται κατά +7% τον Απρίλιο και κατά +6% στο τετράμηνο. Η κυπριακή αγορά εμφανίζεται σταθερή και ανθεκτική, ενισχύοντας τη θετική εικόνα του Ομίλου στο εξωτερικό.

  • Βουλγαρία

Οι πωλήσεις στην αγορά της Βουλγαρίας διατηρήθηκαν σταθερές τον Απρίλιο, χωρίς αξιοσημείωτες μεταβολές, ενώ στο τετράμηνο καταγράφεται οριακή αύξηση της τάξης του +1,5%, γεγονός που αποδίδεται στη σχετική ωρίμανση της αγοράς.

  • Ρουμανία

Σημαντική άνοδος καταγράφεται στη ρουμανική αγορά, όπου οι συνολικές πωλήσεις (συμπεριλαμβανομένου του e-shop www.ejumbo.ro) αυξήθηκαν κατά +10% τον Απρίλιο και κατά +7% στο τετράμηνο, ενισχύοντας τον ρόλο της χώρας ως δεύτερης μεγαλύτερης αγοράς για την Jumbo μετά την Ελλάδα.

Δίκτυο Καταστημάτων και Διεθνής Ανάπτυξη

Ο Όμιλος Jumbo διαθέτει σήμερα 89 φυσικά καταστήματα, εκ των οποίων:

• 53 στην Ελλάδα,

• 6 στην Κύπρο,

• 10 στη Βουλγαρία,

• 20 στη Ρουμανία.

Μέσω συμβάσεων εμπορικής συνεργασίας, η Jumbo έχει παρουσία με 40 επιπλέον καταστήματα που φέρουν το εμπορικό σήμα της σε 7 χώρες (Αλβανία, Κόσοβο, Σερβία, Βόρεια Μακεδονία, Βοσνία, Μαυροβούνιο και Ισραήλ).

Ειδικά στην αγορά του Ισραήλ, όπου ο Όμιλος συνεργάζεται με τον Fox Group, λειτουργούν ήδη 3 καταστήματα, ενώ μέχρι το τέλος του 2025 αναμένεται η λειτουργία δύο ακόμη υπερκαταστημάτων, ανεβάζοντας το σύνολο στα πέντε.

Σημαντική εξέλιξη αποτελεί και η νέα εμπορική συμφωνία με τον ίδιο όμιλο (Fox Group) για την είσοδο της Jumbo στον Καναδά. Το πρώτο κατάστημα στη βορειοαμερικανική αγορά προβλέπεται να λειτουργήσει το δεύτερο εξάμηνο του 2026, εφόσον ολοκληρωθούν επιτυχώς οι νομικές διαδικασίες και οι σχετικές εγκρίσεις.

Διαβάστε επίσης:

Θεοδωρόπουλος (ΣΕΒ): Θετική η εικόνα της οικονομίας αλλά οι ανησυχίες εντείνονται

«Open Day – Γνώρισε τις Σχολές της ΔΥΠΑ»: Το Σάββατο (10/5) στον Πειραιά – Όλες οι ευκαιρίες απασχόλησης

Οδηγός για τη δήλωση αγοράς ακινήτου και τι πρέπει να προσέξουν οι φορολογούμενοι στο έντυπο Ε1

Σχετικές αναρτήσεις