Θετικά οικονομικά αποτελέσματα για το α’ τρίμηνο του 2025 ανακοίνωσε η γαλακτοβιομηχανία ΚΡΙ-ΚΡΙ, παρουσιάζοντας σημαντική ενίσχυση τόσο σε πωλήσεις όσο και σε κερδοφορία.
Ο κύκλος εργασιών ανήλθε σε 66,38 εκατ. ευρώ, καταγράφοντας αύξηση +26,5% σε σύγκριση με την αντίστοιχη περίοδο του 2024 (52,48 εκατ. ευρώ).
Σύμφωνα με τα δημοσιευμένα στοιχεία:
- Τα λειτουργικά κέρδη (EBITDA) ανήλθαν σε 10,49 εκατ. ευρώ (έναντι 9,86 εκατ. ευρώ).
- Τα κέρδη προ φόρων ανήλθαν σε 8,98 εκατ. ευρώ (έναντι 8,72 εκατ. ευρώ).
- Τα καθαρά κέρδη μετά φόρων διαμορφώθηκαν σε 7,25 εκατ. ευρώ, αυξημένα κατά 6,3% σε σχέση με το 2024 (6,82 εκατ. ευρώ).
Εξαιρετική επίδοση στο γιαούρτι – Ρεκόρ εξαγωγών
Στον στρατηγικό τομέα του γιαουρτιού, οι συνολικές πωλήσεις αυξήθηκαν κατά +25,4% σε αξία και +24,2% σε όγκο. Ιδιαίτερα δυναμική ήταν η πορεία στις διεθνείς αγορές, με τις εξαγωγές να ενισχύονται κατά +38,8%, ξεπερνώντας τα 40 εκατ. ευρώ. Πλέον, σχεδόν το 70% της δραστηριότητας των γαλακτοκομικών της εταιρείας αφορά σε εξαγωγές.
Η μεγαλύτερη ώθηση προήλθε από τις αγορές του Ηνωμένου Βασιλείου (+54%) και της Ιταλίας (+18%), επιβεβαιώνοντας τη διαρκώς ενισχυόμενη διεθνή παρουσία της εταιρείας.
Στην εγχώρια αγορά γιαουρτιού, οι πωλήσεις ανήλθαν σε 18,3 εκατ. ευρώ, σημειώνοντας μικρή αύξηση (+3,5%). Ωστόσο, συνεχίζεται η μετατόπιση των καταναλωτών προς τα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας, με το μερίδιό τους να φθάνει το 37,5% σε όγκο. Τα επώνυμα γιαούρτια της ΚΡΙ-ΚΡΙ υπέστησαν απώλεια 2,4 ποσοστιαίων μονάδων, διαμορφώνοντας μερίδιο 13,4% (στοιχεία Circana, Ιαν.-Μαρ. 2025), διατηρώντας ωστόσο τη δεύτερη θέση στην αγορά.
Ανάπτυξη και στο παγωτό – Μικρή αύξηση στο α’ τρίμηνο
Παρά την εποχικότητα του προϊόντος, ο τομέας παγωτού παρουσίασε αύξηση 6,9% στις εγχώριες πωλήσεις, που διαμορφώθηκαν στα 3,92 εκατ. ευρώ έναντι 3,66 εκατ. ευρώ την αντίστοιχη περσινή περίοδο.
Επενδυτικό σχέδιο “Greekyogurtdynamo”
Η ΚΡΙ-ΚΡΙ συνεχίζει δυναμικά την επενδυτική της δραστηριότητα με την υλοποίηση του τριετούς στρατηγικού σχεδίου “Greek yogurt dynamo”, συνολικού προϋπολογισμού 52,2 εκατ. ευρώ, που έχει κατατεθεί για ένταξη ως Στρατηγική Επένδυση στον Ν.4864/2021.
Το έργο στοχεύει στην αύξηση της παραγωγικής δυναμικότητας στα προϊόντα γιαουρτιού και παγωτού, μέσω εκσυγχρονισμού και βιώσιμων επενδύσεων στη μεταποίηση. Στο πρώτο τρίμηνο του έτους, πραγματοποιήθηκαν επενδύσεις παγίου εξοπλισμού ύψους 4,5 εκατ. ευρώ, ενώ για το σύνολο της χρήσης 2025 προβλέπεται επενδυτικό πρόγραμμα 21-25 εκατ. ευρώ.
Διαβάστε επίσης:
Στρατηγική επένδυση του Halcyon Equity Partners στην Ευβοϊκή Ζύμη
ΣΕΤΕ: «METRON Sustainable Tourism» το νέο thinktank για έναν βιώσιμο και δίκαιο τουρισμό