Το πρώτο Bronco ήταν η αναμενόμενη απάντηση της Ford απέναντι στα Jeep CJ-5, Toyota Land Cruiser και τα υπόλοιπα 4×4, προσφέροντας επιπλέον ανέσεις στους αγοραστές του 1960. Η ιδέα ξεκίνησε από τον ίδιο άνθρωπο που εμπνεύστηκε τη Mustang, με τη Ford να ρωτά το κοινό της τι ακριβώς θα ήθελε σε ένα τέτοιο μοντέλο και τους το έδωσε απλόχερα. Έτσι, κατάφερε να αποκτήσει ένα μεγάλο μερίδιο σε μια σχετικά μικρή αγορά. Αλλά όταν βγήκε το μεγάλο, τετράπορτο Bronco, η επιτυχία του ήταν τρομερή.
Για πολλούς, ήταν το πρώτο Sport Utility Vehicle (SUV), καθώς ακόμη και ένας εκπρόσωπος της Ford το είχε χαρακτηρίσει ως ένα sport αυτοκίνητο… διαφορετικής νοοτροπίας. Σιγά σιγά, έγινε ένα αυτοκίνητο-θρύλος, χάρη στη δυναμική εμφάνιση, τους ισχυρούς κινητήρες και την αυξημένη άνεση (σε σχέση με τον ανταγωνισμό) στον δρόμο.

Η Ιστορία δείχνει να επαναλαμβάνεται τον 21ο αιώνα, με την έκτη γενιά του Bronco να επιστρέφει μετά από περίπου 25 χρόνια απουσίας. Τώρα, όμως, δεν ξεχωρίζει για την άνεσή του, αλλά για τον σκληροτράχηλο, off-road χαρακτήρα του, που του επιτρέπει να κινηθεί παντού. Συνεχίζει να έχει την αποσπώμενη οροφή και τις αφαιρούμενες πόρτες για να γίνει το απόλυτο καλοκαιρινό όχημα, αλλά το αναδιπλούμενο παρμπρίζ ανήκει στο παρελθόν του, καθώς θα ήταν αδύνατο να εγκριθεί για χρήση στους δρόμους με τα μοντέρνα πρότυπα ασφαλείας.
Πλέον, κοιτά ευθέως το Jeep που μέχρι πρότινος είχε το μονοπώλιο στη συγκεκριμένη niche κατηγορία, προσφέροντας όλα όσα αγαπήσαμε στο Ranger Raptor και ακόμη περισσότερα, σε ένα εντυπωσιακό και δυναμικό πακέτο.

Ευρώπη; Ποια Ευρώπη;
Όπως και τα παλαιότερα Ford Bronco δεν έφτασαν ποτέ στην ελληνική αγορά (αλλά το μάθαμε από την περίφημη καταδίωξη του O.J. Simpson), έτσι και το νέο μοντέλο δεν πωλείται στη χώρα μας (μάλλον, επειδή θα είχε τρομακτικά τέλη ταξινόμησης, με εκπομπές διοξειδίου στα 338g/km), αλλά, τουλάχιστον, είναι διαθέσιμο στη Γερμανία, άρα έχει πάρει έγκριση για τους δρόμους της Ευρώπης και, αν σας αρέσει τόσο πολύ, μπορείτε να το εισάγετε και να κυκλοφορείτε νόμιμα.
Διαβάστε περισσότερα στο autotypos.gr
Διαβάστε επίσης:
Ο Φερστάπεν πήρε την pole position στο Μαϊάμι
Δεν υπάρχει! Αυτή η μοτοσικλέτα φορτίζει αποκλειστικά από τον ήλιο και τον άνεμο (Photos)
Car Garantie: Αυξήθηκε 20% μέσα σε δύο χρόνια το κόστος επισκευής αυτοκινήτου στην Ευρώπη