Στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου Λίμνης, τα τηλέφωνα και τα email των υπηρεσιών και των υπαλλήλων φιγουράρουν περήφανα, σαν παράσημα διαφάνειας. Όμως, όπως διαπιστώνουμε όλο και πιο συχνά, αυτή η «διαφάνεια» μοιάζει με εκείνα τα πλαστικά φρούτα στο τραπέζι της γιαγιάς: δείχνουν ωραία, αλλά δεν τρώγονται. Παίρνεις τηλέφωνο; Απόλυτη σιγή. Στέλνεις email; Πιο πιθανό να πάρεις απάντηση από μάντισσα με ταρό.

Πρόσφατα δεχτήκαμε στο elimnion.gr μήνυμα από αναγνώστρια, η οποία – όπως και πολλοί συμπολίτες μας – προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον δήμο και συγκεκριμένα με το ληξιαρχείο, για ένα σοβαρό ζήτημα καθημερινότητας. Αποτέλεσμα; Καμία ανταπόκριση. Ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.
Αν τα στοιχεία επικοινωνίας υπάρχουν απλώς για να γεμίζουν στήλες στον ιστότοπο, τότε μήπως να προσθέσουμε και ένα κουμπί “Πείτε τον πόνο σας – κανείς δεν θα ακούσει”; Τουλάχιστον να είμαστε ειλικρινείς.
Η επικοινωνία με τον πολίτη δεν είναι πολυτέλεια. Είναι βασική υποχρέωση κάθε δημόσιας υπηρεσίας. Αν δεν μπορείτε να σηκώσετε το τηλέφωνο, σηκωθείτε τουλάχιστον από την καρέκλα.