Skip to content

Δήμος σε λειτουργία ‘Μην ενοχλείτε’

Η επικοινωνία με τον πολίτη δεν είναι πολυτέλεια. Είναι βασική υποχρέωση κάθε δημόσιας υπηρεσίας. Αν δεν μπορείτε να σηκώσετε το τηλέφωνο, σηκωθείτε τουλάχιστον από την καρέκλα.

Στην επίσημη ιστοσελίδα του Δήμου Λίμνης, τα τηλέφωνα και τα email των υπηρεσιών και των υπαλλήλων φιγουράρουν περήφανα, σαν παράσημα διαφάνειας. Όμως, όπως διαπιστώνουμε όλο και πιο συχνά, αυτή η «διαφάνεια» μοιάζει με εκείνα τα πλαστικά φρούτα στο τραπέζι της γιαγιάς: δείχνουν ωραία, αλλά δεν τρώγονται. Παίρνεις τηλέφωνο; Απόλυτη σιγή. Στέλνεις email; Πιο πιθανό να πάρεις απάντηση από μάντισσα με ταρό.

Πρόσφατα δεχτήκαμε στο elimnion.gr μήνυμα από αναγνώστρια, η οποία – όπως και πολλοί συμπολίτες μας – προσπάθησε να επικοινωνήσει με τον δήμο και συγκεκριμένα με το ληξιαρχείο, για ένα σοβαρό ζήτημα καθημερινότητας. Αποτέλεσμα; Καμία ανταπόκριση. Ούτε φωνή, ούτε ακρόαση.

Αν τα στοιχεία επικοινωνίας υπάρχουν απλώς για να γεμίζουν στήλες στον ιστότοπο, τότε μήπως να προσθέσουμε και ένα κουμπί “Πείτε τον πόνο σας – κανείς δεν θα ακούσει”; Τουλάχιστον να είμαστε ειλικρινείς.

Η επικοινωνία με τον πολίτη δεν είναι πολυτέλεια. Είναι βασική υποχρέωση κάθε δημόσιας υπηρεσίας. Αν δεν μπορείτε να σηκώσετε το τηλέφωνο, σηκωθείτε τουλάχιστον από την καρέκλα.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Σχετικές αναρτήσεις