Skip to content

Άλμα σε πωλήσεις και κέρδη για την Imperial Brands Hellas – Πρωταγωνιστούν τα Προϊόντα Νέας Γενιάς

Ισχυρή αναπτυξιακή πορεία κατέγραψε η Imperial Brands Hellas για την οικονομική χρήση 1/10/2023 – 30/9/2024, σημειώνοντας αύξηση 14% στον καθαρό κύκλο εργασιών και 20% στα κέρδη προ φόρων σε σύγκριση με την προηγούμενη χρονιά, σύμφωνα με τα Διεθνή Λογιστικά Πρότυπα.

Κομβικό ρόλο στην ενίσχυση των αποτελεσμάτων διαδραμάτισαν τα Προϊόντα Νέας Γενιάς, τα οποία πλέον αντιπροσωπεύουν το 43% των πωλήσεων, από 34% πέρυσι. Η θετική αυτή επίδοση οφείλεται στην ανοδική πορεία του blubar και την επέκταση του χαρτοφυλακίου στα Ηλεκτρονικά Τσιγάρα και Θερμαινόμενα Προϊόντα.

Παράλληλα, η κατηγορία των καπνικών προϊόντων διατήρησε τη σταθερή της δυναμική, με τα σήματα Davidoff και rizla να ενισχύουν περαιτέρω τη θέση της εταιρείας στην ελληνική αγορά.

Σε στρατηγικό επίπεδο, η Imperial Brands Hellas επένδυσε ενεργά στην ενίσχυση των εμπορικών της σημάτων και στη στήριξη του Δικτύου Συνεργατών της, ενώ συνέχισε να συμβάλλει ουσιαστικά στην ελληνική οικονομία με φόρους ύψους 317 εκατ. ευρώ.

Ο Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Νίκος Νικηφορίδης, τόνισε ότι η στρατηγική καινοτομίας και επενδύσεων αποδίδει σταθερά καρπούς, ενισχύοντας την παρουσία της εταιρείας και το αποτύπωμά της στην αγορά. Κλείνοντας, υπογράμμισε τη σημασία της συνεχούς επένδυσης στους ανθρώπους της εταιρείας και επανέλαβε τη δέσμευση για ένα πιο υγιές και βιώσιμο μέλλον.

Διαβάστε επίσης:

Στρατηγική συνεργασία του Ομίλου ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ με το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο – Νέος κύκλος αιτήσεων για το Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα στη Διαχείριση Έργων Υποδομών και Κατασκευών

Καινοτομία και έξυπνες ολοκληρωμένες λύσεις από τον όμιλο EFA Group στη DEFEA 2025

Optima bank: Δυναμική εκκίνηση στο 2025 με αύξηση κερδών κατά 19% και ισχυρή ανάπτυξη άνω του 40%

Σχετικές αναρτήσεις