giati-den-einai-kali-idea-ta-ftina-rola-asfaleias-gkarazoporta

Γιατί δεν είναι καλή ιδέα να αγοράσετε φθηνά ρολά ασφαλείας ή γκαραζόπορτα

Μοιράσου με!

Ο λαός μας έχει δύο πολύ σοφά ρητά. Τα πρώτο είναι το γνωστό σε όλους μας «ότι δίνεις, παίρνεις» που πολύ απλά σημαίνει ότι η ποιότητα κάθε πράγματος που αγοράζουμε είναι ανάλογη της τιμής του. Το άλλο είναι το «η φθήνια τρώει τον παρά» το οποίο σημαίνει ότι τα φθηνά πράγματα μπορεί με τον καιρό να αποδειχθούν πολύ πιο ακριβά από ακριβότερα παρόμοια πράγματα, αφού έχουν πολύ μικρότερη διάρκεια ζωής και χρειάζονται συχνά αντικατάσταση ή αναβάθμιση. Εννοείται ότι και τα δύο αυτά ρητά ισχύουν και στον τομέα τόσο των ρολών ασφαλείας όσο και της γκαραζόπορτας.

Στην ασφάλεια του καταστήματος ή της επιχείρησης μας και του αυτοκινήτου μας δεν χωράνε οικονομίες. Είναι καλό να προσέχουμε – και να δώσουμε και κάτι παραπάνω – για να έχουμε. Ας δούμε λοιπόν γιατί είναι κακή ιδέα να αγοράσετε φθηνά ρολά ασφαλείας ή γκαραζόπορτες.

Συχνές βλάβες

Ένα από τα πιο συχνά παράπονα που ακούμε από πελάτες που έρχονται σε μας για να αντικαταστήσουν τα ρολά ή τη γκαραζόπορτας τους τους είναι ότι τους χαλούσαν συνέχεια, με αποτέλεσμα να πληρώνουν συχνά τεχνικούς για την επισκευή τους. Τα ρολά και οι γκαραζόπορτες έχουν σχετικά απλούς μηχανισμούς, αλλά και πάλι υπάρχουν εξαρτήματα και μέρη που μπορούν να παρουσιάσουν προβλήματα και να χρειαστούν αλλαγή. Στις περισσότερες περιπτώσεις μία επισκευή θα έχει κόστος τόσο σε εργατικά όσο και σε ανταλλακτικά και εν τέλει, αν τα ρολά ή η γκαραζόπορτα σας χρειαστούν πολλές επισκευές, σε βάθος χρόνου το κόστος συντήρησης τους μπορεί να ξεπεράσει αυτό της αγοράς τους. Όσο πιο ακριβό το ρολό, τόσο και πιο ανθεκτικό.

Άσχημη εμφάνιση

Αυτό αφορά κυρίως τις γκαραζόπορτες, οι οποίες και είναι μέρος της «εμφάνισης» ενός σπιτιού. Εννοείται ότι η εξωτερική εμφάνιση είναι το πρώτο πράγμα στο οποίο θα κάνει περικοπές κάποια επιχείρηση για να ρίξει την τιμή των προϊόντων της, αλλά μία άσχημη γκαραζόπορτα όπως και να το κάνουμε, ασχημαίνει και το σπίτι στο οποίο τοποθετείται. Εννοείται ότι μία που κοστίζει λίγο παραπάνω μπορεί να προσφέρει τον ιδανικό συνδυασμό ομορφιάς και ασφάλειας.

Προβλήματα με τους αυτοματισμούς

Άλλος ένας τομέας στον οποίο γίνονται συχνά «τσιγκουνιές» από τις επιχειρήσεις ειδών ασφαλείας είναι στους αυτοματισμούς που αφορούν τις αυτόματες γκαραζόπορτες και τα ρολά. Τα μοτέρ που τοποθετούν είναι συνήθως χαμηλής ποιότητας με αποτέλεσμα να χρειάζονται συχνά επισκευές ή και να «παραδίδουν πνεύμα» χωρίς καμία προειδοποίηση. Επιπλέον, πολλοί που έχουν αγοράσει φθηνούς αυτοματισμούς έχουν προσέξει πόσο δύσκολο μπορεί να είναι να «καταλάβει» το μοτέρ τις εντολές που δίνουν. Αυτό συμβαίνει γιατί απλά είναι κακής ποιότητας και δεν έχει καλό βεληνεκές.

Απρόοπτα

Το τεχνικό μας τμήμα δέχεται συχνά τηλέφωνα από άτομα που έχουν αγοράσει ρολά ή γκαραζόπορτες από άλλη επιχείρηση και ξαφνικά βρέθηκαν αντιμέτωποι με κάποιο απρόοπτο πρόβλημα, όπως ας πούμε να μην μπορούν να ανοίξουν ή να κλείσουν τα ρολά ή την πόρτα τους. Όταν τα συνεργεία μας πάνε για να βοηθήσουν παρατηρούν ότι σε σχεδόν όλες τις περιπτώσεις υπάρχει ένα κοινό γνώρισμα: φθηνά προϊόντα. Αν λοιπόν δεν θέλετε να βρεθείτε προ δυσάρεστων εκπλήξεων – δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε κληθεί να λύσουμε προβλήματα τα οποία καθυστέρησαν κάποιο ταξίδι ή ακόμη και τις διακοπές του ατόμου που αγόρασε τα φθηνά προϊόντα – καλό θα ήταν να δώσετε κάτι παραπάνω από το να πάρετε το ρίσκο για να γλιτώσετε λίγα Ευρώ.

Μειωμένη ασφάλεια

Αφήσαμε το πιο σημαντικό για το τέλος: δεν είναι λίγες οι φορές που έχουμε κληθεί για να τοποθετήσουμε καινούργια  ρολά ή νέα γκαραζόπορτα μετά από μία διάρρηξη κατά την οποία καταστράφηκαν αυτά που ήδη υπήρχαν, σε όλες τις περιπτώσεις οι τεχνικοί μας μπορούσαν να δουν ΑΚΡΙΒΩΣ που είχαν γίνει «τσιγκουνιές» με καταστροφικές συνέπειες. Τα πράγματα είναι απλά: όσο πιο ακριβό είναι ένα ρολό ή μία γκαραζόπορτα, τόσο πιο ασφαλές είναι.

Εν τέλει λοιπόν, αυτό που πρέπει να θυμάστε είναι ότι στην ασφάλεια δεν χωράει οικονομία. Ένα λογικό έξοδο για την ασφάλεια του καταστήματος ή του γκαράζ σας, μπορεί να σας γλυτώσει από πολλά χρήματα αλλά και μεγάλη ταλαιπωρία σε βάθος χρόνου.

stefana-gamou-ola-osa-prepei-na-gnorizei-o-koumparos

Στέφανα γάμου, όλα όσα πρέπει να γνωρίζει ο κουμπάρος

Μοιράσου με!

Τι πρέπει να κάνει ο κουμπάρος πριν αλλά και κατά τον γάμο

Ένα από τα πρώτα «προβλήματα» με τα οποία θα έρθει αντιμέτωπο ένα ζευγάρι που πρόκειται να παντρευτεί είναι η επιλογή κουμπάρου. Ο κουμπάρος ή η κουμπάρα έχει ιδιαίτερη θέση στη τελετή του γάμου κι έτσι η επιλογή του ατόμου που θα αναλάβει αυτόν τον ρόλο, κάθε άλλο παρά απλή υπόθεση είναι. Αν λοιπόν ένα ζευγάρι φίλων σου ζητήσει από σένα να τους παντρέψεις, να ξέρεις ότι πρόκειται για μία πολύ μεγάλη τιμή, στην οποία και θα πρέπει να ανταποκριθείς όσο το δυνατόν καλύτερα για να πάει η μέρα του γάμου των φίλων σου όσο το δυνατόν καλύτερα και να την θυμούνται όλοι οι καλεσμένοι για πάντα, για τους σωστούς λόγους.

Τι κάνει όμως ένας κουμπάρος στους γάμους; Όπως πιθανότατα να γνωρίζεις, ο κουμπάρος είναι «υπεύθυνος» για τις βέρες και τα στέφανα. Η διαδικασία όσον αφορά τις βέρες είναι σχετικά εύκολη και γίνεται σε μεγάλο βαθμό με τη καθοδήγηση και την βοήθεια του παπά ενώ η επιλογή τους συνήθως γίνεται από το ίδιο το ζευγάρι και όχι τον κουμπάρο. Εκεί που τα πράγματα δυσκολεύουν λίγο, είναι τα στέφανα και ιδιαίτερα αυτές τις εποχές που διανύουμε ώστε να βρεις οικονομικά στέφανα γάμου, καλής ποιότητας αλλά και να είναι τα κατάλληλα για το ζευγάρι που θα παντρέψεις. Τα στέφανα τα επιλέγει συνήθως ο κουμπάρος, επιπλέον, κατά τη διάρκεια της τελετής ο κουμπάρος έχει αρκετά μεγάλη ανάμειξη στο μέρος που αφορά τα στέφανα και είναι και ιδιαίτερα ορατός στους καλεσμένους και τις κάμερες.

Αν λοιπόν πρόκειται να γίνεις κουμπάρος κι έχεις αρχίσει να αγχώνεσαι, μην ανησυχείς: σε αυτό το άρθρο θα μάθεις όλα όσα πρέπει να ξέρεις για την επιλογή στεφάνων αλλά και το τι ακριβώς θα πρέπει να κάνεις με αυτά κατά τη τελετή του γάμου.

Πως θα επιλέξεις τα σωστά στέφανα γάμου

Η επιλογή στεφάνων δεν είναι τόσο δύσκολη όσο φαντάζεσαι. Φρόντισε απλά να μιλήσεις με τους φίλους σου και να μάθεις όσο το δυνατόν περισσότερα για τον γάμο αλλά και το πως θα ήθελαν να είναι τα στέφανα τους. Από εκεί και μετά το μόνο που έχεις να κάνεις είναι να έρθεις σε επαφή με καταστήματα με είδη γάμου και να μοιραστείς μαζί τους όσα σου είπαν οι φίλοι σου προκειμένου να σου κάνουν τις καλύτερες δυνατές προτάσεις. Εννοείται ότι μπορείς να ζητήσεις και τη γνώμη του ζευγαριού κατά τη διάρκεια της διαδικασίας επιλογής.

Με άλλα λόγια, η επιλογή στεφάνων μπορεί να είναι αρκετά απλή, αρκεί να επικοινωνήσεις σωστά με τους φίλους σου και με την επιχείρηση ειδών γάμου. Ας δούμε λοιπόν τώρα τι πρέπει να κάνεις και όταν θα έρθει η ώρα να «χρησιμοποιήσεις» τα στέφανα στην εκκλησία.

Τι πρέπει να κάνει ο κουμπάρος με τα στέφανα στην εκκλησία

Το πρώτο πράγμα που πρέπει να ξέρετε είναι ότι τα στέφανα θα πρέπει να ευλογηθούν από τον παπά πριν να αναλάβει ο κουμπάρος να κάνει τις περίφημες αλλαγές. Ο παπάς τοποθετεί τα στέφανα πάνω στο Ευαγγέλιο και τα ευλογεί και μόλις τελειώσει, τα τοποθετεί πάνω στο κεφάλι του ζευγαριού λέγοντας «στέφεται ο δούλος του Θεού τάδε την δούλη του Θεού δείνα». Η διαδικασία αυτή είναι γνωστή σαν στέψη κι εδώ είναι που ξεκινά ο ρόλος του κουμπάρου.

Μόλις ο παπάς σου κάνει το σχετικό νόημα ή αφού ακούσεις τα παραπάνω λόγια, θα πρέπει να «αλλάξεις» τα στέφανα τρεις φορές. Το νούμερο τρία είναι συμβολικό και συμβολίζει την Αγία Τριάδα αλλά και την αλληλοσυμπλήρωση του ζευγαριού. Οι αλλαγές αυτές θα πρέπει να γίνουν «σταυρωτά», με άλλα λόγια, το δεξί σας χέρι θα πρέπει να περνά πάνω από το αριστερό και αντίθετα.

Αφού γίνουν οι αλλαγές, ο παπάς θα ξεκινήσει τον περίφημο χορό του Ησαΐα. Σε αυτή τη φάση ο κουμπάρος βρίσκεται πίσω από το ζευγάρι και κρατά τα στέφανα στα κεφάλια των νεόνυμφων. Τόσο το ζευγάρι όσο και ο κουμπάρος ακολουθούν τον παπά. 

Όπως βλέπεις, τα πράγματα είναι αρκετά πιο απλά απ’ ότι φαντάζεσαι. Αν είσαι ακόμα αγχωμένος, δες ένα από τα πολλά βίντεο γάμου που υπάρχουν στο YouTube και δώσε βάση στις κινήσεις του κουμπάρου, διαβάζοντας παράλληλα και αυτό το άρθρο!

Οι τάσεις για τα γυαλιά ηλίου για άνοιξη και χειμώνα του 2019

Μοιράσου με!

Μπορεί να είμαστε ακόμη στον χειμώνα, αλλά η άνοιξη και το καλοκαίρι είναι μόλις μερικούς μήνες μακριά. Η συννεφιά και η μουντίλα που χαρακτηρίζουν αυτές τις μέρες, σύντομα θα ανήκουν στο παρελθόν και ο ήλιος θα αρχίσει πάλι να λάμπει και θα πρέπει να προστατέψουμε τα μάτια μας από τις ακτίνες του.

Τα γυαλιά ηλίου μπορεί να έχουν εφευρεθεί για να προστατεύουν τα μάτια μας από τον ήλιο, αλλά πλέον έχουν γίνει και το απόλυτο fashion item του καλοκαιριού και όχι μόνο. Πολλά looks πλέον μπορούν να καταστραφούν με το λάθος γυαλί, άσχετα με το πόσο καλά συνδυασμένα είναι τα ρούχα.

Μιας που μιλάμε για μόδα λοιπόν, είναι πολύ λογικό τα trends και η μόδα γενικότερα να αλλάζουν και για τα γυαλιά μαζί με τις εποχές. Δεδομένου λοιπόν ότι όπου να’ναι ξεκινάει η ανοιξιάτικη σεζόν, οι περισσότεροι σχεδιαστές έχουν ήδη αρχίσει να παρουσιάζουν τις προτάσεις τους όσον αφορά τα γυαλιά. Ας δούμε λοιπόν τις κορυφαίες τάσεις για την άνοιξη και το καλοκαίρι του 2019.

Μεγάλοι σκελετοί τύπου «γάτα»

Απ’ ότι βλέπουμε, τα 60s θα έχουν και πάλι τη τιμητική τους. Τα γυαλιά με σκελετούς που καταλήγουν σε γωνίες που θυμίζουν τα αυτιά της γάτας φαίνεται πως ήρθαν για να μείνουν. Μάλιστα φέτος θα τα δούμε και σε extra large εκδόσεις αφού οι μεγάλοι, γατίσιοι σκελετοί πρωταγωνιστούν σε πολλές κολλεξιόν. Αν λοιπόν σας αρέσει το ρετρό στιλ, τα συγκεκριμένα γυαλιά είναι μία πολύ καλή επιλογή.

gialia-iliou-2019

Ορθογώνιοι σκελετοί

Άλλη μια τάση που μας έρχεται από το παρελθόν και συγκεκριμένα από τη δεκαετία του 80. Τα αρκετά μεγάλα ορθογώνια γυαλιά παίζουν και αυτά πολύ στις συλλογές των κορυφαίων σχεδιαστών αφού φαίνεται πως γενικά υπάρχει μια νοσταλγία για οτιδήποτε έχει να κάνει με το 80 και τη μόδα εκείνων των χρόνων. Όπως και να έχει, τα συγκεκριμένα γυαλιά δεν είναι για όλες, θα λέγαμε πως είναι ειδικά σχεδιασμένα για γυναίκες με μακρύ πρόσωπο κι έντονα ζυγωματικά.

Σκελετοί σε όλα τα χρώματα

Ποιος είπε ότι οι σκελετοί πρέπει να είναι μόνο μαύροι, άσπροι ή «κοκκάλινοι»; Φέτος το χρώμα θα παίξει πολύ στα γυαλιά ηλίου καθώς βλέπουμε σε όλα τα χρώματα αλλά και σε συνδυασμούς. Γενικά μιλάμε για έντονα και παιχνιδιάρικα χρώματα που παραπέμπουν και αυτά στη δεκαετία του 60, η οποία μαζί με το 80 έχει τη τιμητική της στη μόδα του φετινού καλοκαιριού.

Γυαλιά τύπου John Lenon

Κανονικά δεν θα έπρεπε να γράψουμε κάτι παραπάνω μιας που μιλάμε για τα δεύτερα πιο διάσημα γυαλιά μετά από αυτά της Jackie O. Για όσες είναι πολύ νέες για να γνωρίζουν τον John Lenon – κακώς – οπότε και δεν ξέρουν τα κλασικά γυαλιά του, στην ουσία μιλάμε για γυαλιά ηλίου με στρόγγυλους μικρούς φακούς και λεπτούς μεταλλικούς σκελετούς. Στους φακούς αναμένεται να υπάρξει μεγάλη ποικιλία χρωμάτων.

Γυαλιά με έντονα λογότυπα brands

Το Instagram και τα social media γενικότερα φαίνεται πως έχουν απενοχοποιήσει πλήρως τα μεγάλα λογότυπα από brands σε ρούχα και παπούτσια και φαίνεται πως το ίδιο συμβαίνει και με τα γυαλιά. Πλέον οι μεγάλοι οίκοι μόδας βάζουν σε όσο το δυνατόν πιο ευδιάκριτο σημείο το λογότυπο τους ενώ σε κάποιες περιπτώσεις, βγάζουν ακόμη και σκελετούς στο σχήμα τους. Μπορεί να μην είναι η πιο καλόγουστη επιλογή, αλλά σίγουρα θα συζητηθεί.

Έμφαση στα μπράτσα

Τέλος, άλλη μια τάση που φαίνεται πως κερδίζει όλο και περισσότερο έδαφος είναι τα περίεργα μπράτσα στα γυαλιά. Πλέον βλέπουμε όλο και πιο περίτεχνα μπράτσα ή μπράτσα που τοποθετούνται σε κάποιο ασυνήθιστο μέρος του σκελετούς, όπως ας πούμε στο χαμηλότερο αντί στο ψηλότερο σημείο του. Όσο πιο ασυνήθιστο το μπράτσο λοιπόν, τόσο πιο μοδάτο το γυαλί.

Μίνιμαλ πολυθρόνες σαλονιού: το νέο trend

Μοιράσου με!
polithrones-saloniou

Τα trends στις πολυθρόνες δεν αλλάζουν πολύ συχνά, αλλά όταν αλλάζουν, οι αλλαγές επηρεάζουν πάρα πολύ τη διακόσμηση και γενικά δίνουν το γενικό στιλ και τον τόνο στο interior design.

Αυτό συμβαίνει γιατί απλά οι σχεδιαστές και οι επιχείρησεις κατασκευής και πώλησης επίπλων επικεντρώνονται συχνά στα πιο trendy σχέδια και αντικείμενα, αφού αυτά είναι που θα πουλήσουν και περισσότερο. Στις μέρες μας λοιπόν μπορούμε να πούμε πως βλέποντας τους καταλόγους πωλήσεων αλλά και τις προτάσεις των σχεδιαστών, η κορυφαία τάση στις πολυθρόνες είναι ο μινιμαλισμός.

Οι μίνιμαλ πολυθρόνες είναι σχεδόν σε όλες τις σελίδες των καταλόγων των μεγάλων επιχειρήσεων επίπλου και τις βλέπουμε και σε πάρα πολλές φωτογραφήσεις και άρθρα περιοδικών design και διακόσμησης. Ποια είναι όμως τα χαρακτηριστικά τους; Πότε μπορούμε να χαρακτηρίσουμε τις πολυθρόνες σαλονιού μίνιμαλ; Ας ξεκινήσουμε από τα πιο βασικά.

Απλά υλικά

Οι μίνιμαλ πολυθρόνες κατασκευάζονται από σχετικά απλά υλικά. Προσοχή, αυτό δε σημαίνει ότι τα υλικά κατασκευής τους δεν είναι ανθεκτικά ή καλής ποιότητας. Απλά σημαίνει ότι δεν υπάρχει μεγάλη ποικιλία στα υλικά που χρησιμοποιούνται στη κατασκευή του κάθε επίπλου. Το πιο πιθανό είναι ότι θα δούμε απλά μέταλλο ή ξύλο μαζί με ύφασμα ή δέρμα. Μία ξύλινη καρέκλα με μεταλλικές λεπτομέρειες και δερμάτινη επένδυση απλά δεν είναι μίνιμαλ.

Μονοχρωμίες

Ένα άλλο χαρακτηριστικό του μινιμαλιστικού σχεδιασμού είναι η μονοχρωμία. Για να μπορεί να θεωρείται μία πολυθρόνα ή οποιοδήποτε άλλο έπιπλο ή αντικείμενο μίνιμαλ, δεν θα πρέπει να έχει πολλά κι έντονα χρώματα και σχέδια. Συνήθως λοιπόν θα δούμε το ίδιο χρώμα σε όλα τα χρώματα μίας μίνιμαλ πολυθρόνας και αυτό μπορεί και πολλές φορές να είναι και σχετικά απαλό. Επιπλέον, συχνά οι μίνιμαλ πολυθρόνες χρησιμοποιούν βασικά χρώματα όπως το άσπρο, το μαύρο και το μπλε. Αυτό που αποκλείεται να δείτε σε μία πολυθρόνα που ισχυρίζεται πως είναι μίνιμαλ είναι εμπριμέ σχέδια και λαχούρια.

Έλλειψη διακόσμησης – πολυτέλειας

Οι κλασικές ή πιο μαξιμαλιστικές πολυθρόνες διακρίνονται για τον έντονο διάκοσμο τους και την πολυτέλεια που αυτός αποπνέει. Δεν είναι σπάνιο να δει κανείς κλασικές πολυθρόνες σε σαλόνια που μοιάζουν σαν να έχουν έρθει κατευθείαν από τις Βερσαλλίες. Οι μίνιμαλ πολυθρόνες δεν έχουν σχεδόν καθόλου διάκοσμο και γενικά έχουν μια πιο καθαρή και μοντέρνη εικόνα. Αν δεν τις βλέπατε σε κάποιο σαλόνι, θα μπορούσατε κάλλιστα να τις βρίσκατε σε κάποια γκαλερί.

Εδώ να ξεκαθαρίσουμε ότι το γεγονός ότι οι μίνιμαλ πολυθρόνες δεν είναι πολυτελείς σε σημαίνει ότι δεν είναι και άνετες. Η πολυτέλεια σε καμία περίπτωση δεν πρέπει να αποτελεί κι ένδειξη ή απόδειξη άνεσης για μία πολυθρόνα. Αυτό με άλλα λόγια σημαίνει ότι ακόμη και η πιο πολυτελής πολυθρόνα μπορεί να μην είναι αρκετά άνετη.

Οι μινιμαλιστικές πολυθρόνες δεν κάνουν συμβιβασμούς όσον αφορά την άνεση, ωστόσο καλό είναι να κάθεστε για λίγο σε οποιαδήποτε πολυθρόνα, άσχετα από το αν είναι κλασική ή μοντέρνα, πριν να την αγοράσετε.

Είναι οι μίνιμαλ πολυθρόνες η καλύτερη λύση για τον χώρο μου;

Την απάντηση στο παραπάνω ερώτημα μπορείτε να τη δώσετε μόνο εσείς οι ίδιοι. Το γεγονός ότι ένα trend είναι δημοφιλές και «πουλάει» δε σημαίνει ότι πρέπει να αρέσει και σε όλο τον κόσμο. Αν λοιπόν πιστεύετε ότι το στιλ σας είναι πιο κλασικό και δεν σας πολυαρέσουν οι μινιμαλιστικές και ύπερ-μοντέρνες πολυθρόνες, τότε δε σημαίνει ότι θα πρέπει να τις αγοράσετε αφού αυτό επιτάσσει η μόδα. Όταν μιλάμε για διακόσμηση του χώρου σας, αυτό που έχει σημασία είναι να αισθάνεστε εσείς άνετα και όμορφα μέσα στον χώρο και όχι η τυφλή υπακοή των trends.

Γιατί οι SEO δεν πρέπει να φοβούνται το GDPR

Μοιράσου με!

Είναι το GDPR ο νέος μεγάλος εχθρός των SEO;

Στις 25 Μαΐου 2018, ο κανονισμός γενικής προστασίας δεδομένων θα τεθεί  σε ισχύ και θα προσπαθήσει να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι χρησιμοποιούν και προστατεύουν τα δεδομένα στο internet για το προβλέψιμο μέλλον. Αυτός ο κανονισμός θεωρείται ως ένα από τα μεγαλύτερα βήματα για τον έλεγχο και την προστασία δεδομένων στο διαδίκτυο, κάτι που πλέον αποτελεί ένα από τα μεγαλύτερα ζητήματα για διάφορους ιστότοπους που απαιτούν πληροφορίες χρηστών και ιδιωτικά δεδομένα. Όπως είναι λογικό αυτές οι αλλαγές επηρέασαν μέχρι ένα σημείο και το SEO στην Ελλάδα.

Ανεύθυνη διαχείριση δεδομένων

Ένας από τους στόχους του GDPR είναι να προστατεύσει τα δεδομένα των χρηστών που είναι αποθηκευμένα σε διάφορες πλατφόρμες κοινωνικών μέσων όπως το Facebook και το Twitter. Οι πλατφόρμες κοινωνικών μέσων είναι μερικές από τα πιο δημοφιλή sites στο διαδίκτυο, με δισεκατομμύρια εγγεγραμμένους χρήστες παγκοσμίως. Αυτό κάνει αυτές τις πλατφόρμες ίσως τα μεγαλύτερα αρχεία προσωπικών και ιδιωτικών πληροφοριών στο Διαδίκτυο.

Παρόλο που αυτό μπορεί να μην ανησυχεί έναν μεγάλο αριθμό τακτικών χρηστών, αυτή η τεράστια ποσότητα πληροφοριών μπορεί να πέσει στα λάθος χέρια και να χειραγωγηθεί για να γίνουν “επιθέσεις” σε διάφορους ανθρώπους, ομάδες ή ακόμα και μεγάλες εταιρείες και μάρκες. Αυτή η ανησυχία έχει γίνει πιο έντονη καθώς έχουν καταγραφεί αρκετές περιπτώσεις διαρροής και κλοπής προσωπικών πληροφοριών από προσωπικούς λογαριασμούς κοινωνικών μέσων τα τελευταία χρόνια.

Οι προσωπικές πληροφορίες που έχουν διαρρεύσει περιλαμβάνουν προσωπικά βίντεο και εικόνες, μηνύματα, μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου και αριθμούς τηλεφώνων. Αυτό έχει προκαλέσει μεγάλη ανησυχία και έθεσε το ερώτημα ποιος μπορεί να δει αυτούς τους τύπους δεδομένων και πώς χρησιμοποιούνται. Με την υπόθεση της Cambridge Analytica αυτό το ζήτημα έφθασε και στο δικαστήριο, πράγμα που είχε σαν αποτέλεσμα μια παγκόσμια συνειδητοποίηση για την ανάγκη προστασίας και ρύθμισης των δεδομένων των χρηστών του διαδικτύου.

Εκτός από τα κοινωνικά μέσα, διάφορες εταιρείες και μάρκες τείνουν να ζητούν δεδομένα από τους εγγεγραμμένους χρήστες τους, καθώς υπήρξαν προβλήματα όσον αφορά την ασφάλεια των δεδομένων. Ένα σημαντικό περιστατικό παραβίασης και κλοπής δεδομένων κατά τα τελευταία χρόνια συνέβη σε κυριολεκτικά εκατομμύρια χρήστες του Sony PlayStation Network, προκαλώντας προσωρινή διακοπή των servers για την επίλυση του προβλήματος.

Αυτά τα γεγονότα μπορούν φυσικά να επηρεάσουν την εμπιστοσύνη του πελάτη σε μια εταιρεία, δεδομένου ότι ήδη θα υποθέσουν – και δικαίως ίσως –  ότι τα δεδομένα τους ενδέχεται να μην είναι ασφαλή στα χέρια της. Με το GDPR οι χρήστες θα μπορούν πλέον να γνωρίζουν σημαντικές λεπτομέρειες σχετικά με το τι συμβαίνει με τα δεδομένα που μοιράζονται σε έναν ιστότοπο, γεγονός που εξασφαλίζει την εμπιστοσύνη μεταξύ αυτών και των ιστότοπων που επισκέπτονται.

Αυτό θα επηρεάσει το SEO;

Όσον αφορά το search engine optimization, το μεγαλύτερο αντίκτυπο που θα έχουν αυτοί οι κανονισμοί θα είναι στις υπηρεσίες συνδρομής και εγγραφής σε ιστότοπους, καθώς θα πρέπει να γίνουν συμβατές με τις πολιτικές προστασίας δεδομένων οι οποίες μεταξύ άλλων επιβάλλουν και τη συναίνεση χρήσης των δεδομένων από τους χρήστες.

Όσον αφορά τα rankings στις σελίδες αποτελεσμάτων των μηχανών αναζήτησης, η εμπειρία του χρήστη θα επηρεαστεί εξαιτίας των αδειών χρήσης δεδομένων και των προτροπών που πρέπει να υπάρχουν για να ενημερώσουν τους χρήστες κατά την “είσοδο” τους σε ένα site ή μία σελίδα. Αλλαγές θα γίνουν και στον τομέα του Analytics, καθώς οι χρήστες πρέπει να ενημερώνονται για τον τρόπο με τον οποίο θα χρησιμοποιηθούν τα δεδομένα τους για στατιστική και οποιαδήποτε άλλη ανάλυση. Θα πρέπει να σημειώσουμε ότι δεν υπάρχουν σαφείς ενδείξεις ότι το GDPR θα επηρεάσει τους παράγοντες κατάταξης. Ωστόσο, δεδομένου ότι η Google κυκλοφορεί πολυάριθμες ενημερώσεις τους τελευταίους μήνες, οι αλλαγές μπορεί να είναι καθ’οδόν.

Συμπέρασμα

Το GDPR αποτελεί ένα τεράστιο και πολύ θετικό βήμα για την προστασία των δεδομένων των χρηστών του διαδικτύου όχι μόνο στην Ευρώπη αλλά και σε ολόκληρο τον κόσμο. Δεδομένου ότι πλέον οι πληροφορίες κινούνται με πολύ γρήγορους ρυθμούς, είναι κάτι που μπορεί να εξασφαλίσει ότι τα δεδομένα μας θα χρησιμοποιούνται σωστά και δεοντολογικά. Δεν πρέπει να το βλέπουμε σαν εχθρό, όσον αφορά το SEO, αφού σε γενικές γραμμές δεν φαίνεται πως θα το επηρεάσει, τουλάχιστον όχι σε σημαντικό βαθμό.

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για την ESTA αν κανονίζετε ταξίδι για ΗΠΑ

Μοιράσου με!

esta gia taksidi USAΤο ταξίδι στην Αμερική είναι ένα όνειρο για πάρα πολλούς από εμάς, ωστόσο κάτι που όλοι γνωρίζουμε είναι ότι δεν είναι τόσο απλό όσο ένα ταξίδι σε κάποια γειτονική ή Ευρωπαϊκή χώρα. Δεν είναι μόνο το κόστος του σχετικά μεγάλο – πρόκειται άλλωστε για πολύ μεγάλη σε διάρκεια πτήση και ταξίδι γενικότερα – αλλά υπάρχει και μια γραφειοκρατική διαδικασία την οποία πρέπει να ακολουθήσουν σχεδόν όλοι όσοι σκοπεύουν να επισκεφτούν της Ηνωμένες Πολιτείες. Οι πολίτες της χώρας μας δεν εξαιρούνται.

Τα καλά νέα όσον αφορά αυτή τη διαδικασία είναι ότι για τους περισσότερους από εμάς αυτή η διαδικασία θα είναι πλέον πολύ απλή. Παλιότερα για να επισκεφτεί κανείς την Αμερική χρειαζόταν να βγάλει κάποια Βίζα, ανάλογα με το είδος, το χρόνο και το λόγο του ταξιδιού του. Η διαδικασία έκδοσης βίζας ήταν – και είναι ακόμα – πολύ χρονοβόρα και μάλιστα απαιτεί και επίσκεψη στην Αμερικάνικη πρεσβεία στην Αθήνα. Ευτυχώς όμως, εδώ και μερικά χρόνια τα πράγματα έχουν αλλάξει χάρη στην ESTA.

Τι είναι η ESTA

Με απλά και σύντομα λόγια, η ESTA είναι κάτι σαν μία ηλεκτρονική βίζα. Τα αρχικά της σημαίνουν (Electronic System for Travel Authorization, δηλαδή Ηλεκτρονικό Σύστημα Έγκρισης Ταξιδιού. Η ESTA έχει αντικαταστήσει την κλασική Βίζα για σχεδόν όλους τους πολίτες της χώρας μας, αλλά αυτό δε σημαίνει ότι η απόκτηση της είναι απλή υπόθεση.

Πριν ταξιδέψετε στην Αμερική, θα πρέπει να υποβάλετε μία ηλεκτρονική αίτηση για να εγκριθεί το ταξίδι σας, δηλαδή να χρησιμοποιήσετε το σύστημα ESTA, η αίτηση αυτή μπορεί να γίνει και από το σπίτι σας. Αφού συμπληρώσετε τα απαραίτητα στοιχεία στην ηλεκτρονική φόρμα της αίτησης, θα αξιολογηθούν και θα μάθετε σε λίγο αν η αίτηση σας εγκρίνεται και αν μπορείτε να ταξιδέψετε στην Αμερική.

 

Απαραίτητες προϋποθέσειςdeigma esta

Για να μπορείτε να κάνετε αίτηση στο ESTA θα πρέπει να πληρείτε κάποια σχετικά απλά κριτήρια: να έχετε έγκυρο Ελληνικό διαβατήριο καινούργιου τύπου και συγκεκριμένα να έχει εκδοθεί μετά τις 26 Αυγούστου 2006, μία ενεργή πιστωτική κάρτα για να γίνει η χρέωση της διαδικασίας η οποία είναι γύρω στα 14 δολάρια, η διάρκεια του ταξιδιού σας να μην υπερβαίνει τις 90 μέρες και να μην έχετε επισκεφτεί ή να μην έχετε την υπηκοότητα μίας από τις παρακάτω χώρες: Ιράν, Ιράκ, Συρία και Σουδάν.

Αν δεν πληροίτε κάποια από αυτές τις προϋποθέσεις αυτό φυσικά δε σημαίνει ότι δεν μπορείτε να ταξιδέψετε στην Αμερική. Απλά θα πρέπει να βγάλετε μία κανονική βίζα, ακολουθώντας τη κλασική διαδικασία.

Τι άλλα πράγματα πρέπει να γνωρίζετε για την ESTA

Κατ’ αρχάς θα πρέπει να φροντίσετε η όλη διαδικασία της άδειας σας να έχει τελειώσει το πολύ τρεις μέρες πριν το ταξίδι σας. Άπαξ κι εγκριθεί η ηλεκτρονική σας αίτηση, έχει ισχύ για δύο χρόνια, οπότε δεν είναι ανάγκη να την αφήσετε για τελευταία στιγμή. Αν εγκριθεί η αίτηση σας θα λάβετε έναν ειδικό αριθμό έγκρισης τον οποίο και θα πρέπει να έχετε μαζί σας ή να γνωρίζετε απ’ έξω όταν ταξιδεύετε. Καλό θα ήταν να έχετε και την εκτύπωση της έγκρισης μαζί.

Θα πρέπει επίσης να γνωρίζετε ότι αν έχετε βγάλει στο παρελθόν βίζα η οποία είναι σε ισχύ την περίοδο του ταξιδιού σας, τότε δεν χρειάζεται να υποβάλετε αίτηση και μπορείτε να ταξιδέψετε με την Βίζα. Τέλος, το ότι έχει εγκριθεί η αίτηση σας στο ESTA δε σημαίνει αναγκαστικά ότι θα σας επιτραπεί η είσοδος στην Αμερική.

Ο τελικός έλεγχος και η οριστική έγκριση της εισόδου σας θα γίνει στο Αμερικάνικο αεροδρόμιο στο οποίο θα προσγειωθείτε. Για να μην έχετε προβλήματα, καλό θα ήταν να έχετε έτοιμο το εισιτήριο της επιστροφής σας με ημερομηνία το πολύ 90 μέρες μετά την άφιξη σας.

1 2 3